Wat zijn de beschikbare betaalmogelijkheden?Bijgewerkt a month ago
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan in België:
- Bankkaart: dit is de meest gebruikelijke optie. Let er echter op dat het te betalen bedrag vaak hoger kan zijn dan de limiet van je bankkaart. Neem contact op met je bank om deze limiet tijdelijk te verhogen indien nodig. Anders kun je betalen via een SEPA-bankoverschrijving.
- Bancontact
- Bankoverschrijving: als je deze optie kiest, zullen we je de bankgegevens (IBAN) van onze betalingspartner Mollie verstrekken, samen met een specifieke betalingsreferentie waarmee we de overschrijving aan je bestelling kunnen koppelen. Je hebt vier dagen om de overschrijving te voltooien; na deze termijn wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Voor meer informatie kun je ons artikel over SEPA-overschrijvingen raadplegen.
- Klarna: om binnen 30 dagen te betalen, zonder extra kosten.
- Gespreide betaling met Alma: als het bestelbedrag lager is dan €5000, biedt onze partner Alma de mogelijkheid om in 2, 3 of 4 termijnen te betalen, zonder extra kosten.