Waar is mijn bestelling?Bijgewerkt 6 months ago
U heeft geen orderbevestiging ontvangen
Controleer uw map met ongewenste e-mails om te zien of de bevestigingsmail daar per ongeluk terecht is gekomen. Als u deze daar niet vindt, kan het zijn dat er een probleem is opgetreden met uw betaling, of dat u een verkeerd e-mailadres heeft ingevoerd bij het plaatsen van de bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen om uw bestelling te bevestigen met ons team.
U heeft een orderbevestiging ontvangen, maar heeft sindsdien niets meer vernomen
Dit betekent dat uw fiets wordt klaargemaakt om aan de transporteur te worden overhandigd. De fietsen worden meestal voorbereid op de eerste werkdag na de bestelling. De transporteur haalt de fiets vervolgens op en stuurt u vervolgens de trackinginformatie. Afhankelijk van de locatie van de fiets (we hebben 3 herconditioneringscentra in België, Frankrijk en Duitsland) kunnen de trackinginformatie sneller of langzamer binnenkomen. Houd rekening met 2 tot 5 kalenderdagen voor het ontvangen van de trackinginformatie.
U heeft trackinginformatie van de transporteur ontvangen, maar deze wordt niet bijgewerkt
Het transport van grote pakketten gebeurt per vrachtwagen, waardoor de trackinginformatie soms pas om de 2 à 3 dagen wordt bijgewerkt, wanneer het pakket in een tussenliggend depot wordt verwerkt.
Als de trackingpagina van de transporteur al meer dan 3 dagen niet is bijgewerkt, neem dan gerust contact met ons op, zodat we de situatie kunnen verduidelijken met de transporteur!