Upway Belgique - België logo
Upway Belgique - België logo

Alle artikelen

Aftersales service

Waar is mijn bestelling?

U heeft geen orderbevestiging ontvangen. Controleer uw map met ongewenste e-mails om te zien of de bevestigingsmail daar per ongeluk terecht is gekomen. Als u deze daar niet vindt, kan het zijn dat er een probleem is opgetreden met uw betaling, of da

Ik wil mijn bestelling annuleren.

Als u een fiets heeft gekocht en deze is nog niet verzonden, kunnen we uw bestelling annuleren. Neem eenvoudig contact met ons op via deze link. We zullen uw bestelling annuleren en volledig terugbetalen. Als de fiets al is verzonden, moet u een reto

Mijn fiets is beschadigd tijdens de levering.

Als de doos beschadigd aankomt, vragen we u om opmerkingen te maken door de vastgestelde schade op de leveringsbon van de chauffeur te noteren. Het is meestal beter om de levering onder voorbehoud te accepteren dan deze te weigeren, aangezien we u ku

Ik heb een mechanisch of elektrisch probleem met mijn fiets.

Als er binnen het eerste jaar na uw aankoop een elektrische of mechanische storing optreedt, nemen wij de volledige kosten van de reparatie op ons of, indien nodig, zorgen we voor vervanging van uw fiets. We bieden u 7 dagen per week ondersteuning om

Ik wens mijn fiets te retourneren

U heeft de mogelijkheid om de fiets - ongeacht de reden - binnen 14 dagen na de ontvangstdatum te retourneren. De fiets moet in dezelfde staat verkeren als bij levering, en u mag slechts een redelijke afstand hebben afgelegd, van minder dan 50 km. De

Ik ben de sleutel van mijn batterij verloren

Dat kan gebeuren! Hier zijn enkele methoden om het probleem op te lossen. U had een reservesleutel Tweedehands fietsen worden niet altijd geleverd met een reservesleutel. Als u er een had en deze veilig hebt bewaard, kunt u een kopie laten maken bij